Jakimi gadżetami się reklamować?
Kwestią sporną przez bez przerwy jest to, co trzeba wyszukać na gadżecie reklamowym. Czy dużo lepiej zamieścić tam samo logo firmy, czy również dane kontaktowe, a ma możliwość opis działalności. Tutaj nie posiada jednej, sztywnej zasady. Jest jednak miejsce na indywidualną interpretację. Przykładowo kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z tych gadżetów posiadamy możliwość zamieszczenia mniejszej albo większej ilości treści.
Tam, gdzie jest niewiele miejsca i gdzie powinno się się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy metodę. Z tym że zdaje egzamin gdy strona ma w miarę najprostszą do zapamiętania domenę, kiedy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny posiadać więc nadrukowane logo i adres strony w taki sposób, by te elementy zostały widoczne. O ile zamieścimy tak dokładny raport firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niewiele prawdopodobne jest to, że ktoś z tego ogólnie rzecz biorąc skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę jednak ma możliwość wejść bardzo dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. Jeśli logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to kobiety i mężczyźni choćby z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. Jeśli natomiast tworzymy brelok z logo, to niczego oprócz logo i stroną nie należy tam umieszczać. Przesycenie informacjami nigdy nie przynosi dobrego rezultatu.
Sprawdź: brelok z logo.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.