Leasing czy zakup?

Tak naprawdę zakup sprzętu biurowego ma możliwość być w rzeczywistości dużym wydatkiem. Dlatego także wielu właścicieli biur zastanawia się, czy sensowne jest, żeby nabywać tai sprzęt, czy dużo lepiej wziąć go w leasing na zasadzie wynajmu, a tym samym okroić własne koszty w tym zakresie.

Jedno i drugie rozwiązanie ma własne wady i zalety. Przede wszystkim wynajem drukarek jest rozwiązaniem tańszym. Dostajemy nowy sprzęt, a płacimy za niego niewiele.
Jednakże on nie jest niestety nasz. Powinniśmy za niego płacić co miesiąc raty i także co miesiąc musimy pamiętać o tym, żeby rozliczać się z tych rat i księgować je sobie tak, żeby odprowadzić VAT i dodatkowo by jeszcze odprowadzić sobie podatek dochodowy. Dlatego też nie dziwi fakt, że wiele osób zastanawia się, które rozwiązanie będzie jednak nie gorzej wybrać i dlaczego akurat teraz to. Systemy zarządzania drukiem jakby nie patrzeć są drogie. Dla firmy ma możliwość być to w rzeczywistości dość dość duży wydatek, dlatego polecam się zastanowić, czy faktycznie zasadne jest, byśmy takie drukarki kupowali. Owszem zakup drogiego sprzętu za gotówkę nie jest zwyczajny, niemniej jednak znowu płacić raty za coś, co nie jest nasze? Jeżeli posiadamy leasing to tak samo mamy serwis sprzętu biurowego, tak jak przy zakupie i też trwa on przez cały okres leasingowania. Leasing jest z pewnością dla takich firm, które potrzebują co jakiś czas nowego sprzętu, kiedy zmieniają się techniki i wymagania. Jednakże zakup jest oferowany dla takich osób, które tego nie potrzebują i przez lata mogą skorzystać z takiego sprzętu, który już jest nieco przestarzały technologicznie.
Sprawdź również informacje na stronie: Wynajem drukarek.

Możesz również polubić

Dodaj komentarz