Gadżety reklamowe a motywowanie pracowników

 

Powszechnie mówi się, że zyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym dużo prawdy, dlatego powinno się przyjąć właściwe strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności klientów wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo lubią, gdy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest multum, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się wyjątkowo w punktach dorabiania kluczy, lub w sytuacji firm montujących drzwi albo wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, więc można posiadać ich dużą ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choć odrobinę droższym wyjściem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się zawsze, bo kubki i szklanki w znaczącej liczbie sytuacji się tłuką, zatem każda dodatkowa sztuka będzie oczywiście wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są również notesy z logo, opracowane do tworzenia notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do budowy listy zakupów, ważne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, warto być świadomym o ich do profilu naszego biznesu.

Zobacz również: power bank z logo.

Możesz również polubić

Dodaj komentarz